Titulky ve hrách si nechávají zapnuté téměř všichni
Statistika od UbiSoftu.
Možná si tu dobu už nepamatujete, ale kdysi dávno platilo, že přítomnost titulků ve hře byla považována za něco nadstandardního, něco navíc, co zdaleka není samozřejmostí.
Časy se ovšem mění a nyní jsou již nezbytností, dokládá čerstvá statistika her od UbiSoftu. Souvisí to i s tím, jak čím dál více roste důležitost příběhu a do akčních adventur proniká více adventurních prvků s četnými dialogy.
Zatímco v Assassins Creed Origins mělo zapnuté titulky pouze 60% hráčů, v loňském dílu Odyssey už to bylo 95% lidí.
Prostě je nechali aktivované, jak to je ve hře od základu nastaveno, aby měli jistotu, že neuniknou některé informace v rozhovorech, což platí zejména pro méně zdatné angličtináře.
Podobná data vypadla z Far Cry: New Dawn, kde titulky použilo 97% hráčů.
Oproti tomu u onlinovky The Division 2, kde příběh není tak zásadní, to je trochu jinak: titulky si nechává zapnuté jen polovina lidí, byť předtím je třeba měli zapnuté (aspoň jednou je zkusily zapnout tři čtvrtiny lidí), ale patrně byly rušivým elementem.