Titanfall původně vůbec neměl vyjít na Xbox One, říká Respawn
To možná vysvětluje, že nevypadá moc next-gen.
Říkali jste si, že Titanfall nemá zase tak moc next-gen grafiku, jak by se od hry na Xbox One očekávalo? Možná je to proto, že původně na Xbox One neměl vůbec vyjít. Titanfall byl celou dobu vyvíjet jako hra na staré konzole.
Prozradil to hlavní inženýr Richard Baker pro Eurogamer. "Původně jsme vůbec neplánovali Xbox One verzi hry. Ale díky Xbox One verzi se stala lepší i naše PC verze. Díky tomu jsme mohli přejít na DirectX 11 a dokonce 64bit."
Otázkou pak také je, proč tedy Xbox 360 verze nakonec dělají v Bluepoint Games, kde podle Richarda Bakera pořád ještě řeší framerate. "Ani nevím, jaké na X360 bude mít hra rozlišení, technické záležitosti jsou všechny na nich," říká.
Vrátil se také k tématu zvýšení rozlišení Xbox One verze. Microsoft očividně plánuje update, který umožní vývojářům využít část paměti, která je v současnosti uzamknutá pro systém. Pokud ale nepotřebujete některé funkce, mohla by se paměť uvolnit a Respawn by pak mohli na Xbox One zvýšit rozlišení hry.