Titanfall bude využívat Xbox Live Cloud také na PC a Xbox 360
Je nedílnou součástí hry na všech platformách.
Microsoft všude vychvaluje svůj cloud, ale Respawn konečně pořádně vysvětlili, k čemu je jim vlastně dobrý.
Cloud umožňuje, aby měl Titanfall dedikované servery místo nespolehlivého peer-to-peer připojení mezi hráči hrajícími online. Důvod, proč se používalo toto připojení, kdy jeden z hráčů hostuje hru, byl prostě ten, že nestálo žádné peníze provozovat servery.
Xbox Live Cloud se ale od běžných dedikovaných serverů liší v tom, že dokáže dynamicky navyšovat kapacitu serverů nebo ji snižovat podle potřeby. „A je to mnohem levnější než jiné možnosti," upozorňuje Jon Shiring z Respawnu.
„S Xbox Live Cloud se nemusíme zabývat tím, jakou kapacitu serverů potřebujeme. Nemusíme hledat poskytovatele připojení po celém světě a pronajímat si od nich servery. Nemusíme se o ty servery starat a kopírovat tam nové buildy. Místo toho se můžeme soustředit na to, jak udělat naší hru zábavnější. A nejlepší na tom je, že Microsoft má datacentra po celém světě, takže všichni, kdo budou hrát naši hru, budou mít konzistentní připojení s nízkou latencí."
Zajímavou informací také je, že využívání Xbox Live Cloud není exkluzivní pouze pro Xbox One. Totéž bude fungovat také ve verzi pro PC a Xbox 360. „Časem se navíc vývojáři naučí tento cloud využívat k vícero věcem než jako dedikované servery."