Titanfall 2 s fikanější ochranou proti výpadkům
Automatický cloud.
Pokračování střílečky s mechy přinese vychytávku, která by měla zajistit větší stabilitu multiplayerového zážitku.
Titanfall 2 využije tzv. Multiplay Game Services, což je hybridní cloudová technologie, která se automaticky přizpůsobuje zátěži a chrání před delšími výpadky serverů.
Tato platforma je propojena s předními poskytovateli cloudu na světě, jako je Azure, Amazon či Google. Pokud by tedy nastal nějaký problém tohoto rázu, hráči se prý ocitnou zpět ve hře v řádu pouhých minut.
Multiplay tvrdí, že výkonná základna dedikovaných serverů, minimální odezva a maximální kapacita zařídí hráčům Titanfall 2 hladký online zážitek.
- Nudný deníček o Titanfall 2
- Titanfall 2 i s offline singlem 28. října, sledujte E3 trailer
- 4 minuty hraní multiplayeru
"Velmi chytré automatické škálování a spolehlivost potřebujeme, protože očekáváme, že start Titanfall 2 bude větší než u jedničky. Je pro nás důležité, aby hra prostě fungovala," komentoval to hlavní programátor Respawnu, Jon Shiring.
Díky této spolupráci, se kterou budou mít nejen cloud, i fyzické standardní servery v každém regionu světa ve více různých datacentrech, se prý mohou v klidu soustředit na to, co umí nejlépe, tedy tvorbu samotných her.
Titanfall 2 vyjde pro PS4, PC a X1 koncem října - rezervovat na Alza.cz.