Titanfall 2 i Mass Effect Andromeda nejpozději začátkem 2017
+ kdo jsou a kam se ztratili hráči Battlefrontu?
Nárůstem tržeb za vánoční čtvrtletí o 26 procent se pochlubili Electronic Arts, zejména díky třinácti milionům vyexpedovaných kusů Star Wars Battlefront (Alza.cz), což se jim povedlo dříve, než doufali, zjevně i díky brzkým slevám.
Překvapil je větší zájem o krabicovku SWBF, než předpokládali (celkově předčila čísla digitálky), což připisují využití hry coby dárku pod stromeček (bundle hry s PS4 hlásí milion kusů). Podivné je pouze to, kam se ti majitelé vlastně ztratili - při současném počtu "jen" 100 tisíc aktivních hráčů SWBF online (součet platforem) se zdá, že většině asi leží Hvězdné války netknuté na poličce?
EA jinak zaujal demografický fenomén kolem této MP akce: prý zařídila, aby se starší hráči, kterým dnešní hardcore FPS připadají moc těžké, obtížné a brutální při hraní online, takže je už obvykle opustili, vrátili k hraní právě díky SWBF a vzali s sebou i své ratolesti, což výrobce kvituje coby příliv nové krve.
Na výroční konferenci také EA v noci nastínili další plány: "Nový zážitek" ze série Titanfall, tzn. nutně ne pojmenovaný jako dvojka, vyjde nejpozději do 31. března 2017. To samé platí pro Mass Effect Andromeda od BioWare.
Obě hry byly dosud slíbeny na 2016, čili u jedné z nich asi dojde k odkladu. EA neupřesnili, kdy kdy co ve fiskálním roce přijde, tipnuli bychom to na Mass Effect letos v listopadu a Titanfall 2 v březnu příštího roku (více se o nich, i o ještě neohlášených hrách, dozvíme těsně před červnovou akcí EA PLAY).
Oproti tomu nový Battlefield je stoprocentně jistý na letošní podzim, byť o něm stále nic dalšího nevíme. Prodejnost Need for Speed zůstala tajná, pouze byla puštěna statistika, že poslední reboot měl koncem 2015 dvakrát více hráčů než v té samé době předešlý díl série. Počet předplatitelů SW The Old Republic zase stoupl na tříleté maximum.