Tiché zrušení multiplayeru ve Force Unleashed 2
Blue Castle Games přišli o výdělek.
Když počátkem tohoto roku kanadská vývojářská společnost Slant Six musela propouštět zaměstnance, spekulovalo se, že by to mohlo výrazně ovlivnit vývoj Star Wars: Battlefront. Jak se nakonec ukázalo, byl to důvod - LucasArts podle všeho Battlefront úplně zrušili a Slant Six proto museli propouštět. Podobně byl nejspíš zrušen i plánovaný multiplayer pro SW: The Force Unleashed 2.
Na něm měla údajně pracovat další společnost z kanadského Vancouveru, Blue Castle Games (v současnosti dělají na Dead Rising 2 pro Capcom) a pracovat se na multiplayerovém módu mělo separátně od toho singleplayerového. Dost podobně jako v případě Bioshocku 2.
Haden Blackman, producent hry Force Unleashed, prozradil serveru Joystiq, že zvažovali spoustu možností, ale nakonec se rozhodli zcela zaměřit na singleplayer. Blackman dodal, že si osobně myslí, že multiplayer a kooperace je velice důležitá a moc by se divil, kdyby v této sérii her se jednou neobjevily. Ovšem jak se zdá, ve dvojce to nakonec nebude.