Darksiders by s OnLive vypadaly lépe
THQ chtějí, ať nemusíte řešit výpočetní sílu.
Šéf herního vydavatelství THQ Brian Farrell v rozhovoru s IGN řekl, že další herní revolucí by mohlo být věrohodnější využití 3D, i když konkrétní funkční model v hlavě nemá. Líbí se mu ale možnost tzv. cloud-computing services, tedy např. služby OnLive, která bude veškerý početní výkon her obstarávat za vás a streamovat již vyrenderovaná herní data (= tím odpadne potřeba vlastnit silný procesor nebo grafickou kartu a postačí stabilní připojení k internetu).
"Proč by zákazníci museli platit za tu výpočetní sílu, když jim stačí data dodaná po internetu?" ptá se Farrell a za příklad si bere Darksiders. Tenhle nedávný akční titul by prý mohl vypadat o hodně lépe, ale hráči by si za to museli připlatit - což v době, kdy jsou zvyklí investovat do hardwaru, samozřejmě neudělají. "Musíme ten hardware dostat pryč od televize a na síť, abychom mohli software prodávat za správnou cenu," myslí si šéf THQ.
Brian Farrell také řekl, že na letošní E3 firma představí některé své tituly pro pohybové ovladače. On sám je momentálně prý více obeznámený s Projectem Natal od Microsoftu než konkurenčním (taktéž kódově označovaným) Arc od Sony, ale obě firmy podle něj dělají dobře, když své ovladače nevážou na vydání nových konzolí.
Mezi řádky lze z rozhovoru vyčíst i to, že THQ se dle svého šéfa již poučili s neúspěchy na platformě Wii a hodlají pro tuto konzoli v příštím roce vydat jen omezený počet titulů - mezi nimi např. nedávno potvrzený De Blob 2, který však bude i na jiné platformy.