THQ: Pro Move/Kinect děláme hry levně
Zlomek nákladů oproti Red Faction.
Podle společnosti THQ nebudou pro ovladače Move a Kinect vznikat velkorozpočtové AAA hry. Move/Kinect jsou určeny pro masové publikum, pro které stačí vyrábět rychlé a nenákladné tituly.
Během konference v New Yorku šéf THQ Brain Farrell řekl: "Náklady na hry pro Kinect a Move jsou jen zlomkem toho, co jsme vám právě promítli." Předtím Brian Farrell prezentoval ukázky z her Red Faction: Armageddon a Homefront.
"Ty hry jsou založené na pohybu a nikoliv na fantastické grafice a komplexních animacích. Proto ty dva produkty máme tak rádi - náklady na výrobu takových her jsou mnohem nižší než na hry pro jiný typ zákazníků."
Samozřejmě, je to pouze názor THQ a také sdělení, jaký typ her budou na pohybové ovladače nejspíš vyrábět. Společnost zatím oznámila pouze hry The Biggest Loser: Ultimate Workout, která vyjde 4. listopadu a jde o obdobu Wii Fit. Další hrou je UFC Trainer, která vyjde 1. ledna 2011.