Skip to main content

THQ nemá na Schafera dost peněz

Získalo ale Relic i vývojáře od UbiSoftu.

THQ včera představilo své nové logo, které má odrážet tvůrčí ambice společnosti a její schopnost reflektovat současné herní trendy. Šéf firmy Danny Bilson by dle svých dnešních výroků třeba rád vydával víc her od Tima Schafera, ale není to tak lehké.

"Opravdu toho chci dělat víc s Timem [Schaferem], vždycky jsem byl jeho velký fanoušek. Grim Fandango je pro mě jedno z největších herních umění," řekl Bilson v rozhovoru se serverem Joystiq. Navzdory tomu se THQ ujalo pouze dvou ze čtyř chystaných her Schaferova studia Double Fine, konkrétně Stacking a Costume Questu. "Nabízeli nám jich víc, ale necítil jsem se na to. Abych byl upřímný, musíme to nejdřív trochu rozjet, abychom mohli takhle utrácet," řekl Bilson. Není žádným tajemstvím, že Schafera sice určité herní kruhy považují za progresivního vývojáře, ani jeho nejznámější tituly Psychonauts nebo Brutal Legend ale v žebříčcích prodejnosti zrovna neexcelovaly.

THQ také dál pokračuje v rozvoji svého nového montrealského studia, které řídí Patrice Désilets, někdejší šéf vývoje Assassin's Creed. Désilets do svého týmu čerstvě přitáhl tři nové klíčové zaměstnance, a to všechny přímo od UbiSoftu. Firma tak naplňuje své ambice, aby se THQ Montreal stalo jejím vůbec největším vývojářským studiem.

Nové logo THQ.

A do třetice všeho dobrého: na third-person akci Devil's Third, kterou pro THQ vyvíjí tým Valhalla, se budou nějakým způsobem podílet také Relic neboli vývojáři Warhammer 40,000 a Company of Heroes. Což je o to pozoruhodnější, že Valhalla hru vyvíjí zcela na vlastní pěst. Bilson ovšem zastává názor, že THQ má i svým externím týmům pomáhat, jako by byly součástí rodiny - a Valhalla (autoři Dead or Alive nebo Ninja Gaiden) v čele s herní legendou Tomonobu Itagakim jsou za to patřičně vděční.

Read this next