Thieft 4 a Deus Ex 3 pro širší publikum
Šéf Eidosu chce vysoké prodeje.
Eidos Montreal zatím příliš informací o jejich připravovaných hrách Thieft 4 a Deus Ex 3 nezveřejňuje. Díky nedávnému rozhovoru s šéfem studia Stephanem D'Astousem jsme se alespoň dozvěděli, jakým směrem mají série směřovat.
"Složité bylo, že obě hry jsou velice známé a mají velkou fanouškovskou základnu z minulosti, ale my jsme je museli vzít na jinou úroveň," řekl pro server VGHeaven.
"Musíme ty hry udělat atraktivní a přístupné pro mnohem širší publikum, ale to vše bez kompromisů v obsahu."
Zarytí fanoušci obou sérií jsou jistě na dvě slova "širší publikum" trošku alergičtí. Však také důvod, proč nebyl Deus Ex: Invisible War (druhá hra v sérii) příliš úspěšný bylo to, že výrazně omezil RPG prvky z prvního dílu a všichni si na to stěžovali.