The Quarry bude mít 168 různých zakončení
+ desetkrát větší scénář než u filmů peklem pro herce.
Na tomto příkladu se opět krásně ukazuje, jak jsou hry mnohem větším druhem zábavního průmyslu než tradiční filmy, které jen pasivně sledujete a nemůžete je nijak ovlivnit.
Červnová hra The Quarry, která je hororovým interaktivním filmem o teenagerech na letním táboře, bude mít celkem 168 různých zakončení.
Řekl to šéf tvůrců Will Byles pro IGN:
"Větvení příběhu jsou vážně matematickou noční můrou. Exponenciálně totiž rostou. Chtěli jsme, abyste měli kontext, takže sice dostanete podobnou konverzaci co jindy, ale pokud nastane situace, že daná osoba někoho zabila, vše se změní a je nutné to zohlednit".
Herci prý dostali tisícistránkový scénář, tedy desetkrát větší, než bývá u běžných filmů. Museli natočit padesát stránek denně, což prý pro ně bylo velmi únavné.
Vývojáři hry použili větvení příběhu, aby vydedukovali rozličný osud jednotlivých postav, který může být velmi pestrý i se toho může hodně stát.
"Není to jen o tom, jestli někdo přežije či zemře, nýbrž o navazujícím příběhu postav a jejich cestě, která je masivně pestrá," dodal Byles.