The Old Republic potřebuje 500 000 hráčů
EA prozradila, kdy začne MMORPG vydělávat.
EA prozradila, že chystané MMORPG Star Wars: The Old Republic začne vydělávat s pouhým půl milionem předplatitelů. „Když se budou čísla blížit milionu předplatitelů, už to pak bude velmi výnosný byznys," řekl Scott Brown na konferenci EA, jak reportuje Gamasutra.
Samotný půl milion hráčů ale nebude prý nic, z čeho by byl Brown nadšený. Sám sice přiznává, že může být The Old Republic ziskové, aniž by muselo nějak atakovat lídra trhu (World of WarCraft), ale že ambice rozhodně nemíří nízko. „Náš nástup na trh asi nejvíce poznamená menší konkurenty, ale my rozhodně nechceme být na vzdáleném druhém místě," dodal Brown.
Brown také kritizoval herní blogy, které prý náklady na vývoj The Old Republic uvádějí nepřesně (nejvyšší odhady se pohybují kolem 300 milionů dolarů). Skutečnou částku ale Brown nijak nenaznačil a on sám loni řekl, že The Old Republic je "největším projektem, do kterého musela EA vložit nejvíce peněz určených na výzkum a vývoj."
Půl milionu předplatitelů se Star Wars: The Old Republic jistě získat podaří. Otázkou je, jak dlouho si alespoň půl milionu platících hráčů dokáže udržet. Spousta velkých konkurentů World of WarCraft neměla problém v prvních měsících získat ohromná čísla předplatitelů, jenže většina z nich do her jen nakoukla a za pár měsíců se vrátila zpátky do Azertohu. Bude to tentokrát jinak?