Skip to main content

The Last of Us 2 prý těžce naráží na technické limity konzole

"Ještě nebyla lépe vypadající postava v third-person akcích".

Aby neutichla masírka, Neil Druckmann sepsal další článek na Oficiální PlayStation Blog s více informacemi o The Last of Us 2.

Stejně jako předchůdce, i tato hra prý vyždíme hardware v konzoli až na jeho absolutní limity. Zde cítíme určitý povzdech nad tím, že se prostě muselo dodržet slíbené cílení na PlayStation 4 a nešlo vše odložit na start nadupanější PS5 příští Vánoce.

"Narážíme na limity PS4, co se týče paměti a výkonu, kolik nepřátel můžeme mít na obrazovce v tutéž dobu a jak velké mohou být levely," vysvětlil kreativní mozek Naughty Dog.

Přesto se jim povedlo zajistit, aby dvojka obsahovala mnohem větší prostředí, větší sekvence s hordami infikovaných či hned několik partiček nepřátel, kteří po vás jdou.

Jak už se nějaký čas ví, The Last of Us 2 přinese nový animační systém zvaný motion mapping. Netýká se jen Ellie, dle Druckmanna "nejlépe vypadající a nejlépe ovládající postavu, co kdy v third-person akcích byla", nýbrž úplně všech postav. Pohyby budou realističtější a rychleji reagující. Tyto všechny technické pokroky prý ve výsledk docílí, že půjde lépe a efektivnějši odvyprávět příběh.

"Míra přesnosti, kterou dostaneme z tváří a pohybů herců v motion-capture studiu, je taková, že je dokážeme lépe přenést do hry, abyste více rozuměli jejich emocím, ne jen že tam přišli přečíst pár řádek dialogu. Práce scénáristů se tak zužitkuje více než kdykoli předtím," dodal.

Čtěte také: The Last of Us 2 je cíleno na základní model PS4, nikoli na PS4 Pro, The Last of Us 2 s mnohem plynulejšími přechody animací, I psům a infikovaným bude v The Last of Us 2 tlouct srdce, Jak se Ellie proměnila mezi prvním a druhým The Last of Us.

Read this next