Skip to main content

The Last of Us 2 je cíleno na základní model PS4, nikoli na PS4 Pro

Uklidnění.

Když si člověk vzpomene na Control, Borderlands a jiné poslední AAA hry, které dávaly okatě najevo, že spíš preferují výkonnější verzi konzole od Sony i Microsoftu, nelze se nedivit obavám některých hráčů, jak na tom asi bude The Last of Us 2. I s ohledem na popisky oficiálních screenshotů, které připomínají, že vše bylo típnuto na nadupanější PS4 Pro.

Hlavní designérka hry Emilia Schatz z Naughty Dog nicméně uklidnila, když se na toto téma optali kolegové z USGameru:

"Naší cílovou platformou je základní model PlayStation 4. Ta je na mém stole v práci a na ni míříme."

Samozřejmě, pokud někdo má doma PS4 Pro, hra se určitě zlobit za vyšší výkon nebude, naopak, odmění se vyšším rozlišením.

Přesto vývojáři ujišťují, že u The Last of Us 2 vnímají obyčejný model konzole coby hlavní platformu, pro kterou vše chystají.

Že odvádí dobrou práci, svědčí dojmy reportérů, kteří během tří hodin testování nenašli žádné podivné chyby či záseky plynulosti. Navzdory faktu, že optimalizace ještě zdaleka nejsou u konce, co se týče finálního rozlišení a finálního framerate, jež v únoru příštího roku dostaneme.

Read this next