The Division 2 v březnu 2019 s více obsahem, odklad Skull and Bones
UbiSoftu se extra dařilo + plány.
Také přední francouzský vydavatel měl fiskální konferenci před svými akcionáři a i jemu se v úvodních třech měsících tohoto roku náramně dařilo.
Jak uvedl v PDF výsledcích, meziročně mu stouply tržby o 19 procent. Lidé za Far Cry 5 (Alza.cz) v úvodním týdnu utratili 310 milionů dolarů (druhý největší trhák v historii firmy) a ještě žádnému dílu Assassina se v zimě nedařilo tak jako Origins.
The Division má 20 milionů registrovaných hráčů, Rainbow Six Siege 30 milionů a Ghost Recon Wildlands 10 milionů. Celkem měl UbiSoft v minulém fiskálním roce 88 milionů unikátních aktivních hráčů (součet na PC a konzolích). Nejvíce mu vynesla PS4, pak Xbox One, pak PC a až potom Switch.
A výhled do budoucna? Trojice AAA her v nadcházejícím fiskálu - The Division 2, The Crew 2 (29. června) a ještě jedna neohlášená - má dosáhnout až 19 milionů kusů. Tržby z digitálek by měly tvořit 65% z celku a vyšší (než dříve předpokládané) výnosy čeká firma od staršího katalogu her, které tak mají delší životnost. Každý fiskální rok odteď chce vydavatel uvést na trh jen tři až čtyři velké hry, ne více jako dříve. Krom toho se chce zaměřit na mobilní tituly a na Čínu.
The Division 2 má vyjít nejpozději do března 2019 a nabídnout hráčům mnohem více obsahu než jednička. UbiSoft přiznal, že ho překvapilo, jak rychle hráči zkonzumovali náplň prvního dílu. Dvojka má také přinést mnohem více obsahu po vydání, aby byla hra podporována po řadu let, přičemž připomněl, že se to děje i u jedničky s pozitivně přijatým patchem 1.8. Více se o The Division 2 dozvíme na červnové E3, stejně jako o tom neohlášeném titulu, kterým je patrně nový Splinter Cell. O pokračování Assassins Creed vůbec nebyla řeč, čili s ním letos na podzim vůbec nepočítejme, spíš až ve 2019.
A ta špatná zpráva? Došlo k odkladu námořní pirátské hry Skull and Bones (její představení zde) a to až na další fiskál mezi dubnem 2019 a březnem 2020. Kreativní ředitel singapurské pobočky UbiSoftu, Justin A. Farren, k tomu sepsal vysvětlující otevřený dopis.
Prý na hře stále tvrdě pracují, když se snaží o smíchání zpětné vazby od fanoušků s jejich vizí, aby vše zvládli "správně" a šlo o ultimátní pirátskou hru, která všechny zaujme jak při vydání, tak i v následných letech (zjevná narážka na nedostatek obsahu v Sea of Thieves, že?). Jejich cíl zůstává stále stejný: vybudovat sdílený systematický otevřený oceán, který zachycuje pirátskou atmosféru a je plný aktivit. Snaží se o to, aby každé vaše rozhodnutí, jako třeba přepadení a vyloupení cizí lodi, mělo svá rizika i odměny.
Krom toho pracují na příběhovém pozadí světa s pamětihodnými postavami a možností vytvořit si vlastní příběhy, kdy si sami zadáte úkoly, třeba ohledně zneškodnění rivalů. Navzdory odkladu bude Skull and Bones znovu ukázáno příští měsíc na E3, abyste viděli, jakého pokroku za uplynulých dvanáct měsíců dosáhli.