The Ascent se stal velkým hitem
Výrobce nadšen.
Sice se to neobešlo bez nějakých porodních potíží, jako třeba že uživatelům Xbox Game Pass chyběly některé funkce, jako raytracing či podpora DLSS (řeší se brzký patch).
Studio Neon Giant nicméně i tak hýří nadšením, protože jejich futuristická arkáda The Ascent z konce července je velkým komerčním hitem.
"Za úvodní víkend jsme vygenerovali tržby 5 milionů dolarů a zajistili si první příčku v globálním žebříčku prodejnosti na Steamu," pochlubili se.
Pro britského vydavatele Curve Digital šlo o zatím největší trefu do černého ze všech dosavadních titulů.
Zdůraznil, že The Ascent je navzdory určité indie povaze (malý tvůrčí tým) tvrdý soupeř i pro AAA hry.
Navíc to chce ještě připočítat peníze od Microsoftu za umístění na Xbox Game Pass a exkluzivitu, resp. že zatím nesmí vzniknout PlayStation verze.