Čtenáři Eurogameru výrazně upřednostňují Battlefield 1 nad Call of Duty
Výsledky ankety.
V neděli jsme se vás v anketě ptali, na kterou z velkých podzimních stříleček se těšíte více. Obě měly shodné výchozí podmínky, když byly odhaleny velkolepým trailerem během minulého týdne.
Výsledky nás překvapily, hlavně tím, jakým propastným rozdílem dopadly. Necelé dva tisíce respondentů daly jasně najevo, že hráči v České republice mohutně preferují Battlefield, který se odvážně pustil do období první světové války, namísto Call of Duty zasazeného už poněkolikáté do budoucnosti.
Chystaná hra od DICE a EA získala 80 % hlasů, zatímco Infinite Warfare pouze 4 % hlasů.
Když se nad tím zamyslíte, je to vlastně logické: EA Czech kdysi do propagace značky Battlefield v naší zemi hodně investovali, starali se o ni, snažili se ji přiblížit nehernímu publiku, připravovali překlady či pořádali různé akce. Oproti tomu Activision neudělali pro Call of Duty v ČR takřka nic, jen sem přes ABC Data či dříve jiné distributory vždy dovezou krabice, vyvrhnou je na pulty a nechají je svému osudu. To se pak, společně se znuděností hráčské obce každoročně vydávaným dílem a nenávistí vůči krátké singleplayerové kampani, projevilo na hlasování v anketě.