Téměř půl milionu kusů Vampyr
Za úvodní měsíc se hra zaplatila.
Když vydavatel Focus Home Interactive loni v listopadu věštil, že hra bude ziskovou v moment, kdy se ji prodá půl milionu kusů, asi netušil, že se tomu stane tak brzy.
Za úvodní měsíc od vydání začátkem června si totiž Vampyr (Alza.cz) pořídilo 450 tisíc lidí (součet všech platforem, krabicově i digitálně).
"Jsme na velmi pyšní, když náš poslední výtvor vyvolal mezi hráči takový rozruch. Z tohoto komerčního úspěchu budeme hodně těžit i díky naší nové roli koproducenta," prohlásil Oskar Guilbert, šéf francouzského studia DontNod.
Toto upíří akční RPG se v týdnu, kdy běžela marketingová kampaň, vyhouplo do čela žebříčků prodejnosti ve Francii, Velké Británii, Německu a dalších zemích, kde předstihlo některé starší tituly, ačkoli mu nahrálo, že v tomto období roku okolo E3 toho záměrně moc nevychází.
Náklady na vývoj jsou odhadovány na 10 až 15 milionů eur. Pokud se prý povede prodat milion kusů, bude to výrobce považovat za pořádný úspěch.