Telltale měli odepsat starý engine, příště už na Unity
Pohled za oponu.
Může se to jevit poněkud nepochopitelně, když se finální řada The Walking Dead (Alza.cz) pyšní zásadně vylepšeným enginem a novou stylizovanou grafikou, která nevypadá vůbec zle - viz E3 trailer a informace.
Nicméně vše prý souvisí s interní rošádou v Telltale Games, odchodem bývalého šéfa Kevina Brunera (nyní firmu, kterou spoluzaložil, žaluje), restrukturalizací a překopaným jízdním řádem her.
Všechny příští hry od tohoto studia, což znamená nejprve Stranger Things a pak druhou sezónu The Wolf Among Us, poběží už na enginu Unity, což je překvapivé. Vývojáři se prý nyní těžce učí nový engine, což může vyústit v další zdržení.
Zjistil to magazín Variety, podle nějž se spolupráce s Netflixem domlouvala dlouhé dva roky, protože se nezdála bývalému šéfovi. Až pak tento nápad oprášil nový managment.
Ke změně enginu prý došlo kvůli tomu, že Telltale poslední dobou trpěli zastaralou technologií Tool, uspěchanou výrobou adventur chrlených jak na běžícím pásu a neuspokojivými prodeji, kvůli čemuž muselo nastat propuštění čtvrtiny zaměstnanců.
Posledním velkým úspěchem pro ně prý byla druhá řada The Walking Dead a první The Wolf Among Us. To, co následovalo poté - Minecraft Story Mode: Season 2, Guardians of the Galaxy, Batman: The Enemy Within a Wallace and Gromit's Grand Adventures, prý skončilo těžkým komerčním propadákem.