Shadow of the Tomb Raider nepoběží 4K/60fps
+ uvedení do Síně slávy.
Zatímco série Tomb Raider jako taková byla čerstvě uvedena do Síně slávy v americkém muzeu her, když se ji celkově už prodalo 63 milionů kusů (stalo se tak po boku Final Fantasy či John Madden Football), dozvěděli jsme se též nějaké nové informace o chystaném pokračování Shadow of the Tomb Raider (Alza.cz).
Hra nepoběží v 60 snímcích za vteřinu v rozlišení 4K ani na výkonném Xbox One X, uvedl na pravou míru David Anfoss, šéf studia Eidos Monteal, některé šířící se fámy.
Aby prý dovolili herní zážitek více šitý na míru jednotlivým hráčům, bude tento díl obsahovat dva vizuální režimy: "4K Resolution", kdy pošlape ve 4K a 30 snímcích za vteřinu.
Druhou možností pak v září bude "High Resolution" mód, který má za cíl rozlišení 1080p v 60 snímcích za vteřinu.
Oba prý nabídnou na Xbox One X různé vychytávky, jako je HDR, vylepšené fyzikálně založené renderování, hardwarovou teselaci, anisotropické filtrování, více dynamickou vegetaci atd.