Technický rozbor Spider-Man: Miles Morales dopadl pozitivně
+ objemný patch na cestě, trofeje.
John Linneman a Alex Battaglia, kolegové z Digital Foundry v naší britské centrále se podívali na zoubek nedávnému představení hratelnosti Spider-Man: Miles Morales ve verzi pro PlayStation 5.
Jejich dojmy jsou více než pozitivní a speciálně se zaměřili na raytracing, který činí odrazy ve hře velmi realistické.
Hrdina tohoto polodatadisku v obchodním centru čelí boji s Rhinem, co je jeden z bossů ve hře.
Přestože se na celé scéně vyskytuje mnoho osob a bitka má adrenalinovou i destruktivní povahu, hra si stále zachovává téměř perfektní nasvícení a nic se v ní nekazí.
Chvála zazněla i na adresu textur či rychlosti, se kterou jsou mise načítány, což dovolí plynulou hratelnost bez jakýchkoli pauz.
Souběžně s vydáním Spider-Man: Miles Morales vyleze v půlce listopadu tradiční Day 1 patch. Ten má už v tuto chvíli velikost 9 GB, zjistili Orbipatches, a ještě může nabobtnat.
Jak víme z dřívějška, datadisk vyžaduje 50 GB volného místa na vaší nové konzoli. A pokud sáhnete po ultimátní edici, která zahrne i remaster originálního Spider-Mana z PS4, chce to mít dvojnásobně volného místa.
Studio Insomniac jinak na svém Twitteru publikovalo celou řadu příspěvků o nových trofejích: