Technický rozbor PC verze Kingdom Come
Extrémně náročná, oslňující efekty.
Dříve byl takovým nepsaným benchmarkem vašeho stroje Crysis, nyní ho vystřídalo Kingdom Come Deliverance (Alza.cz) na shodném CryEngine. Kolegové z Digital Foundry se dnes mrknuli i na technický stav PC verze, která je dle nich výrazně lepší než konzolovky, co v tomto směru dopadly neslavně.
Nahrávací časy na PC jsou jen otázkou pár vteřin ani jsme nepostřehli viditelné doskakování detailů v dálce. Oproti PS4/X1 verzím, které jsou dle tvůrců jen na střední kvalitu grafiky, přináší počítačová verze mnohem lepší efekty - volumetrická mlha, hezčí nasvícení, stínování, kvalitnější textury či realističtější louže a bahno na cestách.
Hlavní programátor z Warhorse sdělil Digital Foundry, že "Ultra High" nastavení je spíš určeno pro budoucí PC sestavy. I s grafikou GeForce 1080Ti nelze dosáhnout stabilních/zamčených 60fps na tak vysoké detaily. Kvůli stínování se hra paradoxně více škube v temných interiérech než venku.
Kingdom Come dle testu šlape obvykle tak o 10fps lépe na RX500 než na Nvidii, avšak pro zaručených 60fps bylo potřeba snížit detaily na střední úroveň (v 1080p). Hra jinak vedle nadupané grafické karty vyžaduje i silný procesor (zejména k AMD) kvůli způsobu fungování CryEngine 3, Digital Foundry ji proto považují za "extrémně náročnou".
Celkově však PC verzi českého RPG spíš chválí, protože je s otestovaným průměrným framerate na 1080Ti okolo 60fps (v úvodu hry, později se může snížit) mnohem plynulejší než na konzolích, kde bývá problém dosáhnout byť jen 30fps.