Technický rozbor finálních konzolovek Resident Evil 3
+ odklad v Itálii.
Zatímco obchody v Itálii odložily vydání krabicovek až na 30. dubna (nebo na později), patrně z důvodů, které si každý snadno domyslí, kolegové z Digital Foundry proklepli finální (prodávané) konzolové verze Resident Evil 3 remaku.
Míra vyladěnosti je shodně vysoká jako v nedávném demu. Na PS4 Pro jede v 2880x1620, na Xbox One X v 2160p a na starých mnodelech obou konzolí jen v 1080p.
Verze pro Xbox One X má mít lepší efekt depth of field a stínování ve vyšším rozlišení než ostatní, ačkoli chod v rozlišení 4K na ni způsobuje propady frameratu (průměrně 50fps, při explozích 30fps), pro což má Capcom chystat patch a být si toho vědom.
Nejlépe si prý hru z konzolí užijete na PS4 Pro, ačkoli i tam občas poklesne framerate na 47fps. Efekt screen space odrazů je stále se šumem jako v RE2, který prý na modelu Xbox One S běžel lépe než třetí díl (ten jede mezi 30 a 60 fps). Prý by tomu všemu více slušel zamknutý framerate.
Zajímavé je, že animace nepřátel se odvíjí od vzdálenosti, ve které se nachází (změny mezi 15fps, 30fps a 60fps). Venkovní oblast města je prý víceméně lineární, jen s pár větvením. Některé cutscény, vícero cest a lokality oproti originální hře v remaku chybí.
Více se dočtete zde.