Technický rozbor Deathloop na PS5 a PC
Od začátku navrženo pro raytracing.
I další stealth akce od Arkane trpí na PC určitými problémy s chodem, podobně jako tomu bylo dříve u série Dishonored. Není to však kvůli ochraně Denuvo, nýbrž něčemu jinému, co se stále prošetřuje a pracuje na nápravě.
Kolegové z Digital Foundry se mrkli hlavně na PS5 verzi Deathloop, což je vtahující simulátor s příběhovými prvky, včetně některých nápadů ze zrušeného The Crossing od téže firmy z 2008.
Performance režim cílí na 4K a 60fps (po 99 procent času se to daří), průměrné rozlišení je nicméně 1296p až 1440p. Pokud se hráč zrovna dívá na oblohu či jiné, méně výpočetně náročné situace, pak je rozlišení vyšší.
Oproti tomu mód pro maximální vizuální kvalitu se pokouší o vyšší rozlišení, které nesmí padnout pod 1836p, leč snahy o 60fps zůstávají neúspěšné, spíš to je někde mezi 40 až 50 fps.
Se zapnutým raytracingem vypadá hra odlišně a zdá se, že pro něj byla od začátku navržena. Týká se to třeba slunečních stínů, i když tady to chce počítat jen s 30fps a dynamickým 4K.