Technický rozbor 4K patche Resident Evil 7
Jak je lepší na Xbox One X?
Je to sice rok a čtvrt stará hra, ale s patchem z konce března prokoukla.
Jak se v Resident Evil 7 (Alza.cz) přesně projevil přidaný výkon Xbox One x, zjišťovali kolegové z Digital Foundry v novém technickém rozboru.
Podezřívají Capcom, že 4K (2160p) na X1X možná používá metodu checkerboardu (jak si vždy vypomáhá PS4 Pro). Každopádně na konzoli od Microsoftu má hezčí antialiasing a stínování, byť je trochu rozmazaný oproti PS4 Pro (zbytek efektů má být stejný).
Na PS4 Pro bylo rozlišení navýšeno na 1800p (z původních 1260p při vydání), leč pořád tam je zámek na 60fps. Na X1X došlo jen k jedinému zaškobrtnutí plynulosti, zatímco na základním Xbox One je průměrný chod okolo 50fps a hra má na všech těchto konzolích problémy s nebem.
Celkově prý jde o dobrou práci Capcomu, který oběma platformám zajistil adekvátní podporu. Krom toho má mít tento survival horor jeden z nejlepších HDR efektů.