Skip to main content

Technické problémy kazí reboot série Saints Row

Rozbor od Digital Foundry.

Dnes vychází očekávaný restart série Saints Row a kolegové z Digital Foundry se mrknuli pod jeho kapotu.

Fajn je, že z PC verze se do konzolových (PS5 a Xbox Series) přenesla řada vychytávek, například raytracovaný ambient occlusion pro realističtější stínování, což je viditelné zejména v temných interiérech. Pěkné jsou také efekty volumetrického nasvícení, což vynikne hlavně v honičkách aut v prachu pouště.

Koho baví se jen tak potloukat v otevřeném světě a neřeší příběhové mise, toho potěší jiné přednosti hry na konzolích - vysoký počet vozidel na scéně naráz, fyzika destrukce a umělá inteligence.

Bohužel zážitek z nového Saints Row kazí časté technické potíže. Některé pramení z rozhodnutí vývojářů, jako jsou animace NPC v nízké kvalitě. Jiné jsou očividnými chybami, které se přenesly z preview-verze do finálky. Třeba pokažené závěrečné údery apod.

Když se vypravíte daleko z města, doskakují dodatečně stíny těsně před vámi, odrazy řek či jezer jsou v nízkém rozlišení a odrazy přes screen-space reflections na PS5 a Xbox Series běží ve velmi nízké kvalitě.

Read this next