Skip to main content

Technické lahůdky PC konverze RYSE

O rozdílech oproti Xbox One.

Technický ředitel Cryteku pohovořil s PCGamesHardware o tom, v čem se bude říjnová PC verze Ryse: Son of Rome lišit od původní Xbox One exkluzivity.

Těšit se máme na jemnější přechody mezi jednotlivými úrovněmi detailů, když se k některému objektu více přiblížíte, což platí i pro jemnější stíny s méně viditelnými přechody LOD modelů.

Vyšší kvalita textur je asi samozřejmostí, ne však ještě zdokonalená verze SMAA T1X oproti xboxovému originálu. Uživatelé si budou moci zapnout i vyhlazování hran 1.5X1.5 a 2X2 SSAA, což má být vylepšeno oproti Crysis 3.

Ryse na PC si bude tykat se SLI profily, ale nejdůležitější informací je, že naplno využije čtyřjádrových procesorů. Toto zpracování výpočtů více než čtyřmi paralelními vlákny má zaručit, že plynulost hry nikdy nespadne pod 30 snímků za vteřinu.

Read this next