Velká technická analýza Sea of Thieves
Digital Foundry byli nečekaně nadšeni.
Jak dopadla první ne-Kinectová hra od roku 2008 britského studia Rare, dlouhodobých chráněnců Microsoftu, po technické stránce?
Kolegové z Digital Foundry provedli analýzu Xbox One a Xbox One X verzí (PC verze bude následovat brzy). Tvůrci poprvé použili cizí engine pro svou velkou hru, konkrétně Unreal Engine 4.
Sea of Thieves (Alza.cz) je podle nich báječně odvedenou prací. Pod komiksovým kabátem se totiž prý skrývá jedna z technicky nejlepších her, co za poslední roky zkoušeli, takže o downgrade nemůže být ani řeč.
Ať už jde o rozlehlý oceán s dynamickými vlnami dle počasí a denní doby (synchronizované mezi jednotlivými hráči v onlinu), variace barev a nasvícení oceánu (prý nikdy neomrzí), úžasnou simulaci mraků na obloze, západy slunce odrážející se na hladině či ostrovy s bohatými detaily, máme co dočinění s až nečekaně atraktivní grafikou.
Na rozdíl od betaverzí už tento týden vydaná finálka konečně podporuje Xbox One X a nabízí plnohodnotný, nativní 4K renderer, díky čemuž je kvalita obrazu špičková (na starém Xbox One S bohužel jen 900p, což vyústí v mázlou grafiku).
Hra také obsahuje prý jednu z dosud nejlepších implementací HDR, když kontrasty jsou větší než v jiných hrách a pomáhá to atmosféře (bohužel v PC verzi HDR chybí).