Technická analýza remasterů GTA The Trilogy
Jak dopadly konzolovky San Andreas a Vice City?
Na tzv. definitivní edici GTA 3 si Digital Foundry posvítili v minulých dnech, nyní na to navázali s verdiktem nad konzolovými verzemi remasterů zbylých dvou her z kompilace, Grand Theft Auto Vice City + San Andreas.
Vše se děje pár dnů poté, co se Rockstar omluvil za problémy s kvalitou a avizoval nápravu v prvním patchi.
Bohužel, jak bylo zjištěno v technické analýze PS5 a Xbox Series verzí níže, nic se prý nezměnilo, co se týče potíží s výkonem a rozlišením.
Dokonce nebyl upraven ani ten déšť v San Andreas, přestože ho seznam změn v updatu výslovně zmiňoval.
"Nemůžete se zbavit úvah, proč k tomuhle vůbec došlo. Tyto remastery jsou založeny na beztak již problematických mobilních portech her, které vždy měly nedostatky, a dost se vzdálily originálům. Namísto toho, aby se Rockstar vydal cestou, jakou šel třeba remaster Shadow of the Colossus, který respektoval předlohu a zároveň ji modernizoval, tady je všechno špatně. Čerpalo se z už jednou pokažené práce, což vyústilo v nekonzistentní zmetek s podprůměrným výkonem," smutní kolegové v textové verzi rozboru.