Technická analýza konzolovek Hunt: Showdown
Vyšly minulý týden.
Na minulý týden vydanou finální konzolovou verzi PvE/PvP co-op survival střílečky od Cryteku se zaměřil NX Gamer.
V technickém rozboru pitvá xboxové podoby Hunt: Showdown, jejich rozlišení, framerate (vždy 30fps) a vychytávky, jako je odraz přírody na vodní hladině, textury či modely kreatur. Za klad považuje také zvukové efekty.
Naopak nejsou úplně odvázáni z toho, že tvůrci z CryEnginu nevymáčkli maximum, když některé věci prý vypadají hůře než ve starém Crysis. Herní svět má trpět tím, že v něm nefunguje fyzika, nejde mít žádné interakce, vše je dost statické a mrtvé. Ale to prý nic nemění na tom, že po umělecké stránce jde o hezky zpracovanou grafiku, kde je okolo bažin Louisiany bujná vegetace.
Rozdíly mezi Xbox One S a Xbox One X verzemi spočívají v rozlišení, v doskakování objektů v dálce, ostřejším filtrování textur a post-processing efektech. Na čem by to chtělo zapracovat, je systém matchmakingu a loadování.