Tech-demo Unity enginu s hezčím lesem než v Kingdom Come
Book of the Dead si i zahrajete.
Co všechno je možné vytvořit s novým řešením (Scriptable Render Pipeline) Unity enginu v roce 2018, až brzy vyleze jeho veřejná beta 2018.1 - s šancí více si přizpůsobit renderovací architekturu, díky čemuž mají mít vývojáři méně svázané ruce než dosud - dokazuje úžasné tech-demo Book of the Dead:
Tato procházka po krásně vytvořeném lese, který je dokonce ještě hezčí než v českém Kingdom Come (Alza.cz) a lépe rozpohybovaný (viz ty borovice ve větru), bude časem pro všechny ke stažení coby interaktivní příběhový zážitek. Čili není to pouze video, kterým by to skončilo, nýbrž chystá se ovladatelné demo.
Na svědomí ho má Unity Demo Team, autoři Adam (2016) a The Blacksmith (2015). Vše sledujete z vlastních očí, abyste prý naplno mohli zjistit, jak špičkový vizuál budou moci mít budoucí hry na Unity enginu za pár let. Zatím není jasné, jestli to běží v reálném čase, ale u předešlých kousků tomu tak bylo (Adam jel na GTX 980 Ti v 1440p).
Otázka je nasnadě: jak početný by asi musel být tým a kolik by to stálo, aby v takové neuvěřitelné kvalitě (jako v tech-demu výše) vznikla plnohodnotná hra o délce aspoň pár hodin... Na to má Unity jasnou odpověď: objekty a textury pochází z fotek skutečné přírody, naskenovaných přes photogrammetry většinou za pomoci Quixel Megascans, veřejně přístupné knihovny vysokokvalitních podkladů, které běžně používají výrobci her i filmů. Pro Book of the Dead se prý tvůrcům hodily také nástroje Delighting Tool od Unity Labs.