Tech-demo CryEngine 5.5 o raytracingu v reálném čase na AMD
Neon Noir s vlastním řešením pro mainstream.
Crytek krátce před GDC vyrukoval s vlastním řešením raytracingu v reálném čase, pro nějž nepotřebujete grafickou kartu 20XX RTX od Nvidia, nýbrž běží i na starší generaci grafik či těch od AMD.
Technologické demo Neon Noir ukazuje, co v tomto směru dokáže upravený CryEngine 5.5, ačkoli není jasné, jak přesně tak hezkého výsledku vývojáři dokázali docílit. Jen že experimentálně využili Total Illumination, kterou zvládnou i dnešní mainstreamové karty.
Víme jen tolik, že toto demo běží na AMD Vega 56 GPU a že veškeré scény byly vyrenderovány v reálném čase po jejich vytvoření normálně v editoru.
V budoucnu to prý bude optimalizováno a integrováno do CryEngine, aby z toho těžily i nové karty a podporovalo to Vulkan i DX12.