Tech-demo Back Stage ukazuje raytracing v Luminous Engine
Z japonské konference.
Luminous Production na vývojářské konferenci CEDEC v Japonsku poprvé předvedli demo s názvem Back Stage využívající ray tracing v reálném čase. Prezentace se zhostili ředitel Luminous Production Takeshi Aramaki a Masaya Takeshige z organizace pro vývojářské technologie společnosti NVIDIA.
Demo běželo na NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti s využitím verze ray tracingu v reálném čase známé jako path tracing. Vytvořeno bylo za použití Luminous Engine - stejného enginu, který stojí za FINAL FANTASY XV a poběží na něm také nadcházející AAA titul studia, který je zatím beze jména. Tento engin se tak zařazuje mezi první s podporou path tracingu.
Využití ray tracingu v dalším enginu známého vývojářského studia podtrhává vzrůstající oblibu technologie v herním odvětví. Ray tracing je postaven na robustním ekosystému, který zahrnuje průmyslové standardy mezi API, podporu v řadě populárních herních enginů a řadu herních titulů od největších vydavatelů.
Luminous Productions spadají pod skupinu společností Square Enix a jsou obecně považováni za jedno z předních herních studií na světě, které je známé využíváním nejmodernějších technologií.
„Back Stage je ukázkou naší práce, která má odpovědět na otázku ,Jak dokážete využít ray tracing v next generation titulu?' Grafické karty GeForce RTX mají více výkonu, než jsme si uměli představit, a s technologiemi NVIDIA se realitou stává dokonce path tracing v reálném čase. Spolu s Luminous Engine a RTX jsme podnikli další krok k nádherným a realistickým hrám, které chceme tvořit," říká Takeshi Aramaki, ředitel studia Luminous Productions.