Skip to main content

Taktika s kontinuálními updaty Sea of Thieves

Umožní rychlejší reakce.

Studio Rare mělo na GDC přednášku o tom, jakým způsobem by rádo rozšiřovalo Sea of Thieves (Alza.cz).

Namísto tradičního systému vývoje, kdy se separátně a postupně chystají nové vlastnosti, které se pak až naráz zabudují do hlavní hry, by chtěli aplikovat jiný model. Rozdíl ukazují grafy od WindowsCentral.

Jeho výhodou by mělo být, že dokáže implementovat zpětnou vazbu od hráčů mnohem rychleji. A každý týden pak bude moci být venku něco nového.

Samozřejmě jedna věc jsou plány, jiná věc je realita, kdy to klidně může skončit jako s Destiny 2. Dnes je 9. dubna a moc těch patchů tedy zatím pro Sea of Thieves nevzniklo.

Největšími výzvami s kontinuálními menšími updaty je to, aby měly malou velikost (ne jako ten první patch pro pirátskou onlinovku), aby se dodržela pravidelnost, aby se minimalizovalo pokažení něčeho jiného, reagovalo se rychle na incidenty a nezdržoval vše certifikační proces u Microsoftu.

Read this next