Takřka nemožné se stalo realitou, God of War Ragnarok vyrovnalo vysoký průměr 94% minulého dílu
Souhrn hodnocení, ulétlá japonská reklama a grafické režimy.
Úderem včerejší 17. hodiny se v redakčním systému automaticky publikovala naše předpřipravená recenze od Milana Bergmana - stejně jako jinde ve světě, protože tou dobou vypršelo embargo od Sony na tento 9. listopadu vycházející hit exkluzivně pro PlayStation 5 a PlayStation 4.
Vzhledem k rostoucím nárokům publika a zmlsané hráčské obci se dopředu mělo za to, že pro Ragnarok bude velmi obtížné vyrovnat se průměrnému hodnocení minulého dílu God of War z 2018, který se chlubí 94 procenty. A přesto se mu to nakonec opravdu povedlo - i průměr nového Ragnarok na Metacritic a OpenCritic je ze stovek hodnocení totožný, opět 94 procent. Z toho koukají moooooc pěkné prémie pro vývojáře...
Všichni, kteří mají na herní scéně co říci, se shodují, že hra se mimořádně povedla a že je ještě lepší, než čekali.
Neznámou zůstává už jen to, jestli se Ragnaroku podaří překonat dosavadní prodejní rychlostní rekord Sony, který drží The Last of Us 2 se čtyřmi miliony kusů za úvodní 3 dny. Předešlého God of War se takto prodalo 3,1 milionu kusů, ale obě hry měly výhodu, že tou dobou bylo na trhu mnohem více kusů PS4, než je nyní PS5, ačkoli Ragnarok existuje i v old-gen verzi.
- IGN - 10
- GamingBolt - 10
- Gaming Nexus - 10
- NextGenBase - 10
- Push Square - 10
- Press Start - 10
- Gaming Trend - 100/100
- VGC -5/5
- Twinfinite - 5/5
- EGM - 5/5
- Game Informer - 9.5
- Gamespot - 9
- Easy Allies - 9
- Game Rant - 5/5
- PlayStation Universe - 10
- Gameblog - 10
- EGM - 5/5
- Digital Trends - 4/5
- PSU - 10/10
- IGN Korea - 6/10
V současné době už je možné PS5 verzi hry preloadovat ze serverů Sony, má velikost 84 GB.
Studio ze Santa Monica publikovalo výčet všech grafických režimů v Ragnarok pro jednotlivé konzole (PS5, PS4, PS4 Pro):
A japonská pobočka Sony zase přinesla (z našeho pohledu) tradičně ulítlý reklamní spot: