Takhle se staví hrady do For Honor
Za oponu vývoje.
Středověká rubačka, do které byla nedávno potvrzena singleplayerová kampaň, se bude točit kolem hradů. UbiSoft si proto s jejich tvorbou dal pořádně záležet a grafici nyní na blogu vyprávějí o celém vzniku.
Protože nebyli svázáni žádnými systémovými požadavky, neměli žádné restrikce a mohli se s návrhem mapy pořádně rozšoupnout. Kupodivu záměrně ignorovali skutečné hrady a pevnosti, aby se jejich designem v počátku nenechali ovlivnit a drželi se své vize - aby z nich sálaly emoce, síla, majestátnost a důležitost, než aby byly historicky věrné. Toužili zkrátka spíš po praktičnosti pro hratelnost (např. více opevnění než nádvoří).
Na sever Evropy zamířili až později, aby se tam inspirovali hlavně co se týče barevné škály těchto hradů. Výsledek jsme viděli na první mapě Citadel Gate ukázané na loňské výstavě E3 (tehdejší video).