Skip to main content

Take-Two nechtějí nové díly každý rok

Ohrozilo by to kvalitu GTA či Mafie.

Take-Two Interactive nechce své klíčové herní značky vydávat každý rok, jako to dělá jeho konkurent Activision např. se sériemi Call of Duty nebo Guitar Hero, řekl prezident firmy Strauss Zelnick na globálním mediálním summitu Reuters. Podle Zelnicka prý takový přístup ohrožuje kvalitu her a riskuje, že zákazníci o dané značky ztratí zájem.

V praxi to znamená, že ani nedávný úspěch Red Dead Redemption, Mafie II nebo již tradičně série Grand Theft Auto vydavatele nedonutí k tomu, aby po vzoru svých rivalů např. angažoval několik vývojářských týmů s cílem udržovat sérii jedním novým titulem ročně.

Zelnick také vyjádřil přesvědčení o tom, že za pět let budou na herním trhu ještě stále dominovat krabicové verze her, i když digitální a mobilní tituly prý namísto stávajících 10% trhu časem zaberou zhruba 30%.

Během rozhovoru Zelnick ještě připomenul, že Activision už se dnes zbavilo své závislosti na úspěšné sérii Grand Theft Auto a nepotřebuje ji nutně ke svému přežití. Firma prý také uvažuje o tom, že pozastaví svoji licenci na Major League Baseball.

Read this next