Skip to main content

Také tvůrce God of War by rád zdražil hry, prý lepší než mikrotransakce

Rozporuje tak názor mozku Outriders.

Do diskuse o možném zdražení her, které prý zvažují všichni výrobci, se zapojil i Cory Barlog, tvůrce úspěšné PS4 exkluzivity God of War. Ostatně rozpoutal ji jako první jeho bývalý kolega z PlayStation, Shawn Layden.

Barlog není jen "obyčejný vývojář", ač v roli ředitele - z jeho dřívějších příspěvků bylo patrné, že se intenzivně podílí na jednáních se Sony ohledně toho, které projekty dostanou zelenou nebo do kterých se vyplatí investovat.

Na svém Twitteru včera napsal, že by hlasoval pro zdražení nextgen her na hladinu 70 dolarů, což je ta cesta, kterou zvolili Take 2 s NBA 2K21:

"Preferuji raději průhledné navýšení ceny než situaci, aby byly hry vždy prošpikované mikrotransakcemi a podobnými pekelnými vlastnostmi, které se leckdy staly běžné".

Dle Barloga je potřeba, aby cena her šla nahoru. Rozporoval tak nedávný názor kreativního mozku za Outsiders z People Can Fly, který to vidí trochu odlišně.

Bartosz Kmita totiž prohlásil, že vysokorozpočtové hry by měly nadále poskytovat výbornou hodnotu, co se týče nabízeného obsahu. Podle tohoto Poláka není pořízení her úplně levnou záležitostí, tudíž když někdo vysolí své těžce vydřené peníze, měl by za ně něco pořádného dostat a nikoli zkrácený zážitek (kratší délku než dosud), to prý není správný postup.

Nejnovější hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex Super Gamer 2020.

"Ano, některé obří herní společnosti sice vyrábí extrémně nákladné hry, přesto jsou pak pro ně mimořádně ziskové, takže by si neměly stěžovat," míní autor vánoční sci-fi akce pro vydavatele Square Enix. S kým souhlasíte více - s Barlogem či s Kmitou?

Watch on YouTube

Read this next