Tak nadržené ohlasy na Lady Dimitrescu se nečekaly
Přiznal umělecký ředitel Resident Evil Village.
Když se v posledních týdnech řekne Resident Evil Village, nemluví se o ničem jiném než o Lady Dimitrescu, velmi vysoké upíří protivnici (2,8 metru), se kterou se na zámku setkáte.
Tomonori Takano, umělecký ředitel Capcomu, přiznal, že stále tak úplně nepochopil, proč tato postava vyvolala mezi fanoušky na internetu takový rozruch.
"Myslím si, že nikdo z našeho týmu by nedokázal předpovědět, jak báječně příznivci série na Lady reagovali. Zejména si pamatuji nadržené ohlasy, ve kterých se někdo nechal slyšet, že se těší, až ho ve hře bude pronásledovat".
Aby tato postava vešla v povědomí a lidé si ji zapamatovali, její výška byla od začátku zamýšlena takto přehnaná. Tvůrcům prý bylo hned jasné, že právě takto musí vypadat, s čímž souvisí i scéna v traileru, kde se musí skrčit, aby mohla projít dveřmi.
Cílem bylo, aby Lady vyvolala větší mrazení v zádech než dosud běžní nepřátelé v žánru survival hororů. Capcom za tímto účelem analyzoval různé postavy a prvky v dosavadní sérii Resident Evil, aby si ověřil, co fungovalo pro vyvolání strachu a co se neujalo. Někteří protivníci se totiž postupem času staly tak konvenčními, že ztratily efektivitu ve vyděšení hráčů.
Inspirací pro Lady Dimitrescu byla částečně Morticia Addams z Addams Family, částečně maďarská sériová vražedkyně Elizabeth Bathory a částečně japonský folklór.