Tak moc chtěný Assassins Creed Odyssey na Switch, že se do něj bude streamovat z cloudu
Ale ne u nás.
Jsou to zatím jen takové první vlaštovky a zároveň předzvěst trendů v příštích letech. Pamatujete si přeci, jak šéfové předních výrobců hrozně rádi mluví o tom, že ve streamování her je budoucnost a že už nebude potřeba mít doma výkonnou, drahou konzoli, ne? Což je pro ně velmi lákavá představa, protože tak budou moci svůj obsah dodat mnohem širšímu publiku než dosud.
Po Resident Evil 7, který takto poprvé fungoval na jaře, se druhou hrou na tom samém principu nestane nic menšího než Assassins Creed Odyssey (Alza.cz).
O co jde: konzole Nintendo Switch není dostatečně výkonná, aby utáhla výpočetně nejnáročnější nové hry, případně může být problém i v kapacitě média. UbiSoftu se je nechce nějak drasticky ořezávat, protože by to byla s rozlehlým otevřeným světem jednak šílená práce a také by to mohlo být dost zavádějící ve srovnání s plnohodnotnými verzemi, pokud by se vlastnosti dramaticky lišily či jich půlka chyběla.
Avšak Nintendo tyto pecky tak strašně moc na své platformě chce, že si opět pomůže novým technologickým řešením:
Assassins Creed Odyssey si tak - pouze v Japonsku - překvapivě zahrají i majitelé Switch, jimž se do zařízení bude hra streamovat přes internet z cloudu, kde poběží na nějakém silném stroji. Kdo nepotřebuje mít úplně nejnadupanější verzi po technické stránce, nezkoumá ostrost každého pixelu a ještě má doma stabilní, rychlé připojení, tomu by to snad takhle mohlo vesměs stačit.
Důležité je, že dle oznámení v nočním vysílání Nintendo Direct bude dostupnost tohoto cloudového Assassina hned začátkem října, tedy bez zpoždění oproti PC, PS4 a X1, na rozdíl od rok a půl opožděného Residenta 7 minule. Že by tedy Nintendo vynalezlo způsob, jak mít na Switch nové zásadní AAA hry?