System Shock už má demo a Kickstarterovou kampaň
Návrat sci-fi klasiky.
Uběhlo asi jen půl hodiny od započetí kickstarterové kampaně (v devět hodin večer našeho času) a předělávka prvního dílu sci-fi klasiky System Shock má vybráno přes 50 tisíc dolarů z požadovaného cíle 900 tisíc dolarů. Vydání plné verze (už bez podtitulu Remastered, aby se podtrhlo úsilí věnované vývoji) se plánuje až na prosinec 2017/. Jak známo, stanici Citadel prozkoumáte na Unity engine, ale chce zůstat věrná originálu z 1994 - nový trailer:
Aby tvůrci z Night Dive Studios přesvědčili, že nejde o nějaký podvrh, dali také všem volně k dispozici hratelné pre-alpha demo, které je dostupné např. ze Steamu. Jedná se pouze o nastínění atmosféry, jakou chtějí dosáhnout, takový důkaz konceptu, zatímco výkon hry, vlastnosti a vizuální stránka se ještě výrazně změní k lepšímu.
Podpořit je v jejich úsilí můžete příspěvky v různé výši, za něž dostanete třeba pěknou sběratelskou edici, kyborga, originální kresby nebo pozvánku na soukromou párty. Pokud hra vybere 900 tisíc dolarů, což by neměl být žádný problém, získá moderní správu inventáře, moderní ovládání, nové hádanky a různé nastavení obtížnosti. V případě výběru 1,7 milionu dolarů by se dalo těšit na utrhání končetin nepřátel, více typů zbraní a nábojů, základní mechanismy pro crafting a výzkum, RPG levelování s perky a skilly, upgrady zbraní, Harcore mód bez respawnu či Ironman mód s jediným savem, o který v případě smrti přijdete. Nový šestiminutový vývojářský deníček: