System Shock Remake je prakticky hotov
Dobrá zpráva.
Zatímco s regulérním třetím dílem to vypadá bledě, protože na něj slavný designér nesáhl už tři roky, s předělávkou chystanou už od roku 2016 (kvůli změně z Unity na Unreal Engine) je situace znatelně optimističtější.
Nightdive Studios se nechali slyšet, že System Shock Remake je nyní téměř dokončen.
Daleko ve vývoji měla pokročit zejména PC verze (aktuálně v pre-beta fázi), ačkoli stále platí plán, že stále rozpracované konzolovky se objeví souběžně s ní. Počítá se s verzemi pro starou i novou generaci konzolí (krom Switch).
Pro WindowsCentral řekl obchodní ředitel Larry Kuperman, že hotovy jsou veškeré práce na zbraních, nepřátelích a dalších věcech.
Když loni vyšlo najevo, že vydavatelem bude nová značka Prime Matter od Koch Media, mluvilo se o vydání později v roce 2022 a od té doby k tomu není žádné bližší upřesnění.