Syna nebavil první Assassins Creed, tak šéf UbiSoftu přikázal přidat vedlejší mise za pět dnů
Neuvěřitelná historka.
Je s podivem, že vývoj na tak vysoké úrovni může tímto způsobem fungovat, ale zjevně ano. S neuvěřitelnou historkou na Twitteru vyrukoval Charles Randall, který ve studiu zastával pozici šéfa umělé inteligence.
Psal se podzim 2007 a UbiSoft Montreal se chystal odeslat do lisovny první díl Assassins Creed, tehdy riskantní novou značku. Vše prý šlo jako na drátkách, než si hru protekčně zahrál syn šéfa UbiSoftu (Yves Guillemot) a prohlásil o ní, že je strašně nudná a není v ní co dělat.
Proto museli do hry narychlo přidat vedlejší mise, což byl plán, se kterým přišel ředitel tvůrců Patrice Désilets.
Měli na to prý jen pouhých pět dnů, protože pak už ta daná verze hry musela jít do lisovny. Čili vše muselo být pokud možno bez chyb, protože tehdy ještě nebyly běžné Day 1 patche jako v současnosti.
Skupinka pěti lidí si tedy přesunula své počítače do hlavní konferenční místnosti, kam se běžný smrtelník jinak neměl šanci dostat, a zamkli je tam, aby je nikdo nerušil.
Pak už si prý Charles Randall pamatuje jen mlhu před očima, protože jeli na plné obrátky, ale přetěžkou misi se jim nakonec podařilo splnit, a nechtěli za to ani po vedení spoustu peněz. Navíc téměř bez chyb, jen s jednou, která znemožňovala získat 1000 bodů při nemožnosti zkompletovat všechny vraždy.
Přesto si recenzenti stěžovali na to, že je Assassin jaksi prázdnou hrou, kde v báječném prostředí chybí více obsahu, což ve vrchovaté míře napravil až později druhý díl.