Skip to main content

Surealistické poznávání ve Where Water Tastes Like Wine od tvůrce Gone Home

Za příběhy amerického venkova.

Vlastní zpráva - Něco pro ty, kteří jsou už znuděni pořád stejnými vysokorozpočtovými AAA hrami a požadují něco neokoukaného, což se týká hlavně redaktorů unavených z každodenní rutiny, kteří pak takové hry rádi tlačí i svým čtenářům. A my se k nim dnes ochotně přidáme.

Bývalý vývojář Gone Home a BioShock 2 odhalil jeho novou hru Where the Water Tastes Like Wine (Tam, kde voda chutná jako víno), což bude prozkoumávací dobrodružství v surealistické interpretaci amerického venkova.

"Budete cestovat, objevovat a naslouchat různým lidským příběhům od domorodců či jiných cestovatelů, případně možná i vyprávět vlastní příběhy. To vše ve fantastické americké přírodě, kterou se můžete svobodně toulat," zní lákavý oficiální popis.

Nebudou zde žádné hádanky ani souboje, namísto toho se vše odvíjí jen od vyprávění několika menších příběhů, ale méně lineárních než Gone Home nebo Kentucky Route Zero, prozradil Johnnemann Nordhagen pro Eurogamer.

Hratelnostně čekejte pohyb po 3D mapě světa v third-person pohledu kamery. Setkání s postavami, nálezy v lokacích či události však budou řešeny striktně 2D, zřejmě ve formě skic, asi jako na zatím jen koncepčních obrázcích, které dovedou upoutat podobně jako třeba specifický umělecký styl Firewatch nebo The Long Dark.

Cílem tvůrce je, abyste zažili pocit, jako když jste někde na vandru a poznáváte cizí kulturu, její zvyky, historii či lidové písně a to všechno bylo okořeněno osobním prožitkem. Témat, které se takto mohou zpracovat, je prý nepřeberné množství - od evropských osadníků, otroků, zlatokopů, farmářů či prostě lidí, kteří se rozhodli v tomto prostředí zkusit štěstí a nový život, v čemž naráží na zájmy původních obyvatel.

Více na homepage.

Read this next