Student se na koleně snaží skloubit GTA s Red Dead Redemption
Shání drobáky pro Aqp City na Unreal Enginu 4.
Když víte, kolik stojí vývoj každého dílu Grand Theft Auto (řádově stovky milionů dolarů), nelze se nad tímto projektem, pro nějž se vybírají jen 3 tisíce dolarů (v přepočtu 60 tis. Kč) než trochu pousmát. Pokud to tedy celé není pouze něčí nejapný žert, jak se může na první pohled zdát.
Na druhou stranu všichni veteráni a osobnosti na přednáškách radí nadšencům, že jestli chtějí sehnat práci v herním průmyslu jako vývojáři, ať něco sami zkusí udělat. Uživatelské odifikace, přídavky, nové čapky do Team Fortress 2, skiny, jiné drobnosti, prostě cokoli, co jim pomůže nasbírat zkušenosti a vytvořit kontakty. A poskytnutí Unreal Enginu 4 zdarma úplně každému této kreativitě jen nahrává.
Jhosep Chevarria Capacoila, grafik, programátor a student webdesignu se takto sám pokouší vyrobit jeho první herní projekt. Ukousl si pro něj, pravda, největší sousto, jaké snad mohl, když má jít o kombinaci Grand Theft Auto, Red Dead Redemption a Watch Dogs, na které dělá už tři roky.
Čili akce v otevřeném světě s městy, divočinou, pouští, horami či lesy. Prozkoumávat je budete na koni nebo v autě a na motorce coby tajný agent s příběhem o vymazané paměti, což snad větším klišé už být nemohlo. Lovit budete divoká zvířata, nahánět mafii, létat ve vrtulníku, hledat easter eggs, dokonce i bojovat v multiplayeru s ostatními.
Podrobnosti na IndieGoGo, kde berte s rezervou, že se občas slibuje nesplnitelné, např. verze pro Android, podpora Oculus Rift nebo vydání za rok odteď, i vzhledem k nutnosti koupit si mikrofon pro nahrávání zvuků nebo zajistit veškeré potřebné licence. Za nás ale tomuto klučinovi fandíme a přejeme mu, ať ho elán neopouští, protože talent zjevně má a za pár let by z toho něco kloudného klidně vzniknout mohlo. Pokud ho tedy zítra nerozpráší právníci Rockstaru...