Střípky o pokračování Dishonored pro nextgen
Co od něj zhruba čekat?
S hrami tohoto typu určenými převážně pro hardcore hráče je vždy obtížné na mainstreamovém trhu uspět, zvlášť jde-li o novou značku, ale Dishonored se to vloni povedlo, i díky masivní propagaci od Bethesdy. Tvůrci z Arkane Studios proto teď mají silnější pozici a volnější ruku při zrodu pokračování.
Pro sesterský server Rock, Paper, Shotgun o něm poprvé promluvili. Ačkoli to navenek zaonačili, jako že hovoří obecně o příští generaci konzolí, jinak je jasné, že předmětem je právě další Dishonored.
"Příští generace bude hlavně o využití více paměti, což ve hrách znamená více postav, větší hustotu, chytřejší umělou inteligenci s větší variací jejich animací, větší levely s menším loadováním," predikoval jejich kreativní ředitel Raphael Colantonio.
Klíčové prvky série Dishonored však zůstanou shodné co minule, tedy interaktivita, volby a jejich konsekvence, mnoho cest v provádění určitých věcí, prozkoumávání, vertikalita a mnoho druhů hráčových nástrojů. Čím více takových nástrojů prý poskytnou hráči ve velmi simulovaném prostředí, o to prý bude zajímavější celkový zážitek.
Arkane by do nového Dishonored rádi přidali multiplayer, ale nebyl by to ten tradiční, spíš něco unikátního, co odpovídá stylu hry. "Jsme vypravěči příběhů a tak to máme rádi. Srdcem naší hry je to, že každý hráč postupuje hrou svým vlastním tempem, což moc neladí s typickým mulťákem, kde se hráči obvykle bojí, že je někdo zastřelí. Ale přemýšlíme nad tím, jak online hru vytvořit tím správným způsobem," dodali.