Skip to main content

Střípky o délce The Order: 1886 a kritika z časopisu

Dvě indicie, jestli se vám bude líbit.

Jak hráči přijmou včera dokončenou PS4 exkluzivitu The Order: 1886, zjistíme až za měsíc. Rozdělení na dva tábory uctívačů a odpůrců mohou naznačovat dnes objevivší se indicie ze dvou různých zdrojů.

Respektovaný insider Shinobi602 prý hovořil s někým z branže, kdo toho o hře hodně ví, i osobně viděl více levelů, tak pustil do oběhu následující drobky:

"Délka The Order: 1886 by měla být 8-10 hodin pro rychlejší hráče a 10-12 hodin pro ty pomalejší nebo při vyšší obtížnosti. Hra je lineární jako The Last of Us či starší Uncharted, ale můžete prozkoumávat každý postranní kout."

Trvanlivost je zrovna u téhle hry ožehavé téma, protože neobsahuje mulťák, co-op ani se nic neví o vedlejších režimech. Shinobi602 také popřel, že by obsahovala obří davové scény s tolika NPC postavami jako Assassins Creed Unity, spíš jich máte v ulicích čekat jen řádově desítky jako na artworcích, určitě ne stovky.

Artwork

Podle něj reálně hrozí, že část recenzentů The Order: 1886 shodí kvůli nedostatečným inovacím a výčitce standardní third-person hratelnosti ve stylu Gears of War. Jenže na nových konzolích se takové krycí akce založené na vyprávění zatím prakticky nevyskytují, takže to nebude moc pádný argument. Hra se dle insidera bude líbit každému, kdo hledá filmový zážitek se silným vyprávěním, úžasnou grafikou a fyzikou v alternativním Londýně s příměsí hororu.

Redaktoři britského časopisu EDGE si její část zahráli na novinářské předváděčce a v článku z posledního čísla z 15. ledna převažují naopak negativní dojmy:

"Pokud děláte hru založenou na skriptech a filmovosti, musíte v tom být opravdu mistři a nepřerušovat hráčův prožitek. Jestliže zmáčknu X pro vyskočení, nesmí to hrdinovi trvat vteřinu, než tak učiní. A když pak přistane, neměla by nastat pauza, než se dokončí předpřipravená animace pohybu a než hra zase začne reagovat na vaše ovládání."

Nelíbí se jim ani situace, kdy postava při otevírání dveří "doklouzne" do jediného správného místa, odkud potom úkon provede. Nebo sbírání předmětů způsobem, že přes ně natáhnete ruku a pak náhle zmizí. Jindy redaktorovi vadilo setkání se strážcem, který až příliš okatě dává najevo svou pozici a bylo potřeba zmáčknout tlačítko při správném načasování mačkací minihry, abyste aktivovali animaci.

Umělá inteligence dle EDGE téměř neexistuje: nepřátelé se buď řídí skriptem pro krytí, čekají pro sejmutí na blízko nebo postávají v otevřeném prostoru a jen čekají na zásah odstřelovače. Rutinní stealth se prý ve hře vyskytuje jen sporadicky. Celkově časopis varoval, že koncem loňského roku už bylo příliš na nějaké zásadnější změny designu hry, ačkoli jeji tvůrci tvrdili, že na plynulosti zážitku ještě zapracují.

Read this next