Streamování podkladů ušetří 30 až 50 procent prostoru pro Call of Duty: Vanguard
+ trailer o Padmavati Balan.
Série Call of Duty bývá často kritizována, že její soubory zabírají na harddisku zejména konzolí příliš místa. Triky, že si nainstalujete jen část her a zbytek ne (např. singleplayer či multiplayer), už přestávají fungovat, takže Activision přikročili k dalšímu kroku.
5. listopadu vycházející Vanguard bude mít výrazně menší velikost než předešlé díly CoD, oznámili.
Nová technologie, která je založena na streamování textur na vyžádání, prý ušetří 30 až 50 prostoru na harddisku u PC verze a těch pro současnou generaci konzolí.
Ihned se objevily hlasy, že to zřejmě není nic extra převratného, protože něco podobného už bylo loni po aktualizaci Call of Duty: Modern Warfare i Warzone. Hráči na konzolích i PC si tehdy mohli vybrat rozlišení textur operativců a zbraní.
"Tato funkce byla vyvinuta, aby se zmenšila celková velikost hry tím, že se odstraní určité textury, které jsou využity jen zřídka. Budete si také moci nastavit, kolik dat smí hra denně spotřebovat v Options. Ale i s touto flexibilitou byste neměli zaznamenat žádné dopady na vaši spotřebu internetových dat díky streamování textur," psalo se tam tehdy.
Krom toho se objevil nový trailer z Vanguard o postavě jménem Padmavati Balan, která je definována dualitou mezi bojovnicí a poklidnou obyvatelkou.