Steven Spielberg měl spolupracovat na filmovém Half-Life
Valve ale chtělo příliš mnoho peněz.
Už v dubnu vyšla kniha Generation Xbox: Jak videohry přišly do Hollywoodu, ale o jedné zajímavé informaci z ní se ještě moc nemluvilo. A to o několika setkání lidí z Valve s hollywoodskými studii, protože chtěli vytvořit film podle Half-Life.
Podle knihy se lidé z Valve několikrát setkali se svými protějšky v Sony Pictures a DreamWorks, studia, které vlastní Steven Spielberg. Společně pak probírali možnost vytvořit film podle Half-Life.
Podle jednoho z agentů Valve, Larryho Shapira, byli "ta děcka z Valve úplně u vytržení, když do místnosti přišel na schůzku v DreamWorks Steven Spielberg".
A proč jsme se tedy nakonec žádného Half-Life filmu nedočkali?
Klasicky kvůli penězům. Valve se nelíbilo, kolik procent ze zisku by měli dostat, nedokázali se dohodnout na případných pokračováních a ani dokonce na tom, jak dlouho by měly trvat přípravy, předprodukce a natáčení.
V podstatě zkrachoval Half-Life film na stejných věcech, jako Halo film, protože Microsoft naprosto nerozuměl filmovému byznysu, který je oproti tomu videohernímu značně odlišný.