Skip to main content

Stavební prvky her od Remedy

Jsou to: akce a přístupnost mainstreamu.

V rámci GDC Europe vystoupil také Matias Myllyrinne z Remedy, aby veřejnost blíže seznámil se základními stavebními prvky, které koncepčně podpírají vývoj her od těchto finských vývojářů.

Na prvním místě má být silná ústřední postava a pak přístupnost hry co nejširšímu spektru hráčů. Tady ve smyslu herních mechanismů, které by měly být snadno k pochopení. V Remedy se ovšem přitom snaží vyhnout obvyklým klišé jako je např. téma druhé světové války.

Další na řadě je kinematická prezentace produktu, zkrátka aby tu byl potřebný filmový feeling. Následuje uvěřitelný a reálně vypodobněný svět, na který je přitom nahlíženo z třetí osoby. Silný příběh a atmosféra. A nakonec samozřejmě akce, která patří mezi nejdůležitější herní elementy.

Tohle povídání je vlastně bilancováním klíčových Remedy her, spadající do popsané kategorie - obou vydaných dílů Max Payne, potažmo připravovaného Alan Wake, který má být v podstatě již hotov. Tedy nikoliv v Gold verzi, stále má ještě probíhat dolaďování, přičemž pro PC segment je veskrze pozitivní zpráva, že PC verze je vedle té pro X360 údajně stále otevřená.

Read this next